duminică, 21 noiembrie 2010

Pasiunea si energia vin din suflet si spirit

Dragi elevi si colegi,

Unul din simbolurile mele preferate este floarea soarelui. Chiar asa ma simt, ca un soare rasare! Imi place sa privesc soarele, la rasarit... dar si la apus. In nicio zi nu rasare la fel... Vara trecuta a fost speciala... parca am intrat intr-un alt spatiu si un alt timp. In fiecare dimineata, pe plaja din Olimp, am asistat la sedintele de antrenament ale sportivilor ce practicau Karate sub indrumarea lui Sensei Dan Stuparu. A fost magic pentru mine. Am inceput sa citesc despre Japonia si chiar m-am inscris pentru cateva luni la un curs de karate pentru a simti in corpul meu acest suflet si spiritul artelor martiale. Imi plac kata-urile. Nu-mi doresc sa practic mai mult karate... a fost o experienta interesanta si placuta totodata... n-a fost usor, dar ma bucur ca mi-a adus un alt nivel de intelegere. KARATE TRADITIONAL e o filozofie de viata bazata pe respectarea traditiilor, autocunoastere, disciplina, echilibru mental, fizic, emotional si spiritual, leadership.

Un articol interesant despre kata si mintea noastra care se misca...
http://www.rosakura.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=52:despre-kata&catid=36:edituri&Itemid=37

Daca sunteti curiosi sa cititi mai mult despre KARATE TRADITIONAL, va recomand un blog care mie imi place pentru ca imbina in mod armonios tehnica si spiritul artelor martiale: http://karatetraditional93.blogspot.com/

Un alt blog care-mi place... este despre Japonia... numita si Tara Soarelui Rasare... http://japonia-departe-aproape.blogspot.com/2009/12/cui-i-e-frica-de-mos-craciun.html

Daca va pasioneaza Origami, iata un link interesant: http://www.afla.ro/articole/902/origami---intre-tehnica-si-arta.html?print=1

Lectura placuta tuturor si... salutari solare!


prof. Virginia - Smarandita Braescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*NOU*: GALERIE VIDEO - SCOALA "INVATATOR N. PASLARU" CASIN

PROIECTE CARE NE PLAC SI LE SUSTINEM

sigur.info-internet mai sigur pentru copii
Let’s Do It, Romania!